10 maanden geleden gepost

Ghistelinck Young Business Club steekt leden een hart onder de riem

De meeste ondernemers hebben het momenteel moeilijk door de huidige corona crisis, alsook onze Essevee Business Partners en niet in het minst onze jonge ondernemende Ghistelinck Young Business Essevee leden. 

Het bestuur van de Ghistelinck YBCE stak anderhalve week, net voor de wedstrijd tegen Anderlecht, een hart onder de riem van haar 60 leden, allemaal jonge ondernemers die het knap lastig hebben om hun jong bedrijf staande te houden. 

Het bestuur bezorgde persoonlijk ten laatste 2 uur voor de wedstrijd een goed gevulde Apero-box aan de deur van de leden, die het geschenk met open armen ontvingen. Dit initiatief werd mede mogelijk gemaakt door enkele leden, Fabien Romano van Baron Carton, Ahmed Hilami van Flyer.be en Jurgen Van Thuyne van Cappuccino I&II. 

De actie steunde ook de Essevee wijnactie ten voordele van de Essevee jeugd. Een uurtje voor de wedstrijd kwamen de leden bijeen in een online meeting, en toasten samen met de Sint op een goede afloop van de wedstrijd. Tijdens en na de wedstrijd, werd druk online bijgepraat tot in de latere uurtjes. Een lichtpunt in deze bevreemdende tijden, waar ondernemers elkaar van harte steunen. Enkel TOPE geraken we er door!

DEEL DIT ARTIKEL:

Gerelateerd nieuws

Close