6 maanden geleden gepost

Fan Experience bij Team Essevee: TOPE scoren naast het veld

TOPE scoren naast het veld. Samen Daar maken we samen met onze partners iedere dag werk van. Op de wedstrijd tegen KAA Gent boden we in nauwe samenwerking met onze partners een extra fan experience aan.

Bij Essevee maken we van "fan experience" geen modewoord. We werken er constant aan en maken van een wedstrijddag in het Regenboogstadion een unieke ervaring. Op onze thuiswedstrijd van zondag 3 maart 2019 tegen KAA Gent pakten we uit met vier unieke activaties. 

Over de vier projecten heen, komt een duidelijke strategie naar voren:

  • Structurele partners: we geloven sterk in structurele partnerships die het voetbal overstijgen. Op deze wedstrijd brachten we activaties van een fietsenfabrikant, betting operator, pretpark en brouwerij samen.
  • Segmentatie: we focussen onze activaties zoveel mogelijk op een doelgroep. We proberen de segmenten zoveel mogelijk te linken aan onze tribunes. Zo creëerden we voor de twee laterale tribunes (hoofdtribune en vijvertribune), de sfeertribune en de familietribune elk een eigen identiteit.
  • TOPE vooruit: samen werk maken van een topervaring in het Regenboogstadion. Dat wil zeggen dat zowel de supporter, de betrokken partner als de club een meerwaarde halen uit de actie. 1+1+1 = 11.

Lees hieronder meer over de verschillende projecten die we op één wedstrijddag organiseerden.

Vol op de Velo: win een Merida sportfiets

Tijdens de rust trekken twee supporters hun voetbalschoenen aan en trappen zij naar een sportfiets die in doel hangt.

"Het was bij de eerste editie afwachten hoe onze fans zouden reageren. Om de drempel te verkleinen, lieten we Hicham Faik in een filmpje demonstreren hoe ..."

(filmpje Faik invoegen)

Daarnaast ... Speler van de Maand ... stemming ... unieke trofee ... Artessa ...

Verwijzen naar de pagina voor het volledige partnership

Selfie contest, welkomstbonus en ticketactie bij de betFIRST-bus

Sinds kort verwelkomen we betFIRST in het Regenboogstadion. De betting operator zoekt visibiliteit bij de voetballiefhebber en vindt bij Team Essevee een match.

Door originele branding in de vorm van de betFIRST-bus plaatst betFIRST zich in de kijker als officiële betting partner van Team Essevee. In samenwerking met Broodkast, de partner van EsseveeTV, stonden we bovendien in voor de productie van een aftermovie.

Rony de Pony nodigt Maya de Bij uit op de familietribune

Dankzij onze structurele samenwerking met Plopsaland konden we tegen KAA Gent rekenen op een bij-zondere supporter. Maya de Bij, een van de populaire figuren van Plopsa, verwelkomde de fans op de familietribune.

Familiedag voor alle spelers van de Essevee Academie

Limousine op de fandag

Onze familietribune: partnership Oxygen Kids & Play

Drankjes bestellen vanop je zitplaats: in-seat delivery ins samenwerking met AB Inbev

Bij een moderne tribune zoals de familietribune horen ook nieuwe toepassingen. Dankzij AB Inbev kunnen onze fans via een app dranken (zowel bier als frisdranken) bestellen. Twee runners leveren de drankjes tijdens de wedstrijd af op je zitplaats en je rekent snel cashless af.

We testen ook andere projecten zoals een automaat waar je zelf je Jupiler kunt tappen en runners die pintjes tappen uit een beer backpack. Dankzij de goeie relatie met AB Inbev konden we van het Regenboogstadion een pilootproject maken voor deze toepassingen", besluit commercieel manager Tyas Kastelijn.

Game Day Experience in het Regenboogstadion. Iets voor u?

Er resten Essevee nog één wedstrijd in de reguliere competitie tegen leider Racing Genk en nog minstens vijf thuiswedstrijden in de play-offs. Tijd voor uw bedrijf om TOPE met onze medewerkers een leuke activatie uit te werken?

Ik activeer nu!

Neem contact op met onze medewerkers en activeer binnenkort zelf uw bedrijf bij Team Essevee. Tope Es Alles Meuglijk!

Tags

DEEL DIT ARTIKEL:

Close