5 maanden geleden gepost

Essevee pakt uit met meerjarige partnerships bij shirtpresentatie

SV Zulte Waregem en Napoleon Sports & Casino gaan een partnership aan voor minstens drie jaar. De Belgische aanbieder van sportweddenschappen en casinospelen zal als enige partner op de borst van de nieuwe Essevee-shirts prijken. Die shirts worden geproduceerd door kledingpartner Patrick die zich voor liefst zeven jaar aan Essevee bindt.

Het toekomstplan van Essevee wil een gezonde mix realiseren van partnerships met regionale bedrijven die nationale en internationale ambities hebben enerzijds en anderzijds samenwerken met enkele nationale brands met passie voor sport en voetbal in het bijzonder en daarin willen investeren. En hier hebben Essevee en Napoleon Sport en Casino elkaar gevonden en realiseren samen één van de meest uitgebreide partnerships ooit aan de Gaverbeek.

“Uiteraard steunen wij Essevee bij hun vernieuwingsproject”, zegt Tim De Borle, COO Online van Napoleon Sports & Casino. “Essevee wil de fans plezieren met attractief voetbal én met resultaten. Dat klinkt ons als muziek in de oren, want de “thrill” van het spelen en het winnen staat ook bij onze spelers centraal. We bieden ze op onze site een aantrekkelijke en entertainende omgeving waarin ze verantwoord kunnen spelen.”

“We verwelkomen Napoleon Sports & Casino van harte in de Essevee-familie. Dat we op lange termijn met elkaar in zee gaan, bewijst dat we samen aan een mooie toekomst willen werken”, zegt Essevee-CEO Eddy Cordier. “We blijven er hard aan werken om onze ploeg en ons toekomstproject voort uit te bouwen.”

“We hebben een bijzonder grote passie voor sport en vinden het belangrijk om Belgische sportploegen en teams te blijven steunen. Bovenal kunnen we niet wachten tot er weer gevoetbald of gekoerst kan worden”, zegt De Borle nog.

Ook het kledingmerk Patrick en Essevee gaan opnieuw met gebundelde krachten de toekomst tegemoet. Na een samenwerking van 10 seizoenen wordt het partnership met Patrick nog eens met 7 seizoenen verlengd. “Wij kijken met een zeer positief gevoel terug op het partnership in de afgelopen seizoenen, waarin we samen met Zulte Waregem zeer veel succesvolle momenten hebben beleefd zoals de bekerwinst en het Europese verhaal.” vertelt CEO Jip Maathuis. “We creëren de komende 7 seizoenen exclusieve collecties voor de A-kern, maar zullen ook samen met Zulte Waregem lifestyle items gaan ontwikkelen die door de fans in onze Patrick shop kunnen worden gekocht.“

“Patrick is onderdeel van het DNA van Zulte Waregem” vertelt commercieel directeur Miguel De Ruyck. “Het is fantastisch dat we na een decennium van intensieve samenwerking een verlengstuk kunnen breien aan dit partnership.”

Tags

DEEL DIT ARTIKEL:

Close