FAQ Abonnementen en tickets
Heb jij nog vragen omtrent de aankoop van jouw abonnement of wedstrijdtickets? Op deze pagina helpen we jou zo goed als mogelijk op weg voor jouw aankoop en geven we je alle noodzakelijke informatie.
Bekijk deze video en volg alle stappen om in enkele klikken jouw abonnement te verlengen!
Bekijk deze video en volg alle stappen om in enkele klikken jouw abonnement aan te kopen!
Als je een abonnement had tijdens het seizoen 24-25 en je kiest ervoor uw zelfde plaats te verlengen, dan wordt de cashless betaalwaarde voor aanvang van het seizoen 25-26 automatisch overgezet naar jouw nieuw abonnement.
Indien je een nieuwe/andere plaats kiest dan jouw huidige zitje, houd dan zeker uw abonnement van het seizoen 24-25 bij en kom langs in de Essevee Shop om uw betaalwaarde te laten overzetten naar uw nieuw abonnement of stuur een mail naar ticketing@essevee.be.
Geen zorgen, uw betaalwaarde vervalt niet.
Wanneer uw bestelling is afgerond, stuur je een mail naar ticketing@essevee.be met uw bestellingsnummer en facturatiegegevens. De factuur komt nadien digitaal in jouw mailbox terecht.
Kom langs in de Essevee Shop met uw identiteitskaart en wij bezorgen een nieuw abonnement met behoud van uw huidige plaats.
Uw verloren abonnement wordt geblokkeerd
De cashless waarde wordt overgeplaatst naar het nieuwe abonnement
Let op, hier is een administratieve kost van € 10,00 aan verbonden. Die dient te worden betaald in de Essevee Shop bij ontvangst van uw nieuw abonnementskaart.
Abonnement -16
Ben je geboren na 01/07/2009? Dan heb jij recht op een abonnement -16.
Abonnement -23
Ben je geboren bent na 01/07/2002 en voor 01/07/2009? Dan heb jij recht op een abonnement -23.
Familie abonnement
Een familie abonnement kan enkel aangekocht worden in onze familietribune. Het abonnement bestaat uit een volwassen- en -16 abonnement. Lukt het niet online? Stuur dan een mailtje naar ticketing@essevee.be.
Abonnement als andersvalide
Stuur jouw attest van 66% invaliditeit door naar ticketing@essevee.be of kom ermee langs in onze Essevee shop.
Abonnement als rolstoelgebruiker
Stuur een mailtje naar community@essevee.be
Als je in bezit bent van een UiTPAS voordeelkaart met het kansentarief statuut kan je in de Essevee Shop jouw abonnement aan een voordeeltarief aankopen. (Breng jouw UiTPAS mee wanneer je jouw abonnement komt aankopen).
De keuze kan gemaakt worden tussen de sfeer- of familietribune.
De al gekende speeldagen en tegenstanders kan je terugvinden op essevee.be/kalender. Op 3 september worden speeldagen 8 tot en met 20 bekendgemaakt, en op 10 december worden de resterende speelmomenten van de reguliere competitie bekendgemaakt. De speeldagen van de play-offs weten we op 23 maart.
Van zodra jullie Friends & Family zijn, is dit mogelijk.
Stap 1: Friends & Family (zie video)
Stap 2: ga naar ‘your account’
Stap 3: switch van account bij friends & family
Stap 4: 'buy available products'
Stap 5: voeg het product toe aan jouw winkelmandje (bestaande of nieuwe plaats)
De aankoop van je abonnement geeft je recht op alle wedstrijden in de Jupiler Pro League, kortingen in de Essevee Shop, leuke voordelen en acties en het laatste nieuws van Essevee als eerste in je mailbox.
De wedstrijden van onze Essevee Women en Jong Essevee zijn niet inbegrepen in het abonnement. Maar als abonnee geniet je wel van fantastische kortingen!
Geen nood! Heb je recht op de voordeeltarieven, maar lukt het niet om deze correct aan te duiden in ons ticketingplatform? Stuur een mailtje naar ticketing@essevee.be en we helpen je graag verder.
Had je al een account, maar krijg je geen toegang tot ons ticketingplatform? Geen nood, we helpen je graag verder om je abonnement aan te kopen. Mail jouw gegevens naar ticketing@essevee.be en we zetten jou op de juiste weg.
Online is de snelste weg naar jouw nieuwe abonnement, maar we helpen je ook graag verder in onze Essevee Shop.
Je hebt nog steeds recht op extra tickets in de maand van je verjaardag, maar deze zullen enkel nog plaats geven in de andere tribunes.
Essevee is wettelijk verplicht om de veiligheidscapaciteit te respecteren, dus kunnen hier ook geen uitzonderingen gemaakt worden.
Heb je al een abonnement of ticket voor de wedstrijd, maar is je account nog niet gevalideerd met itsme? Geen zorgen, je raakt nog steeds zonder problemen het stadion binnen. Je abonnement of ticket wordt gewoon gescand aan de toegangspoorten.
De itsme-validatie is echter wél nodig voor toekomstige aankopen van abonnementen of tickets.